8 Mart 2010

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate

 
Sizlere bu sahane yagdan bahsetmek istiyorum. Kiehl's cilt bakimi uzerine urunleri olan bir firma. Amerika'da oldukca populer. Bu urun de en son cikanlardan ama inanilmaz memnunum. Cilt bakimi ile ilgili herhangi bir sey aldigimda hemen yazmiyorum once kullanmaya calisiyorum. Son bir aydir her gece yatarken bunu surmeye basladim. Cildim isildamaya basladi.
Ozetle, iceriginde lavanta, cuha cicegi ve squalan diye zxeytinden elde edilen uc cesit yag var. Gece yatmadan cildinizi temizledikten sonra isterseniz nemlendirici ustune isterseniz tek basina kullanmaniz mumkun. Ben de yatmadan once yuzumu temizledikten sonra nemlendirici yerine bunu kullaniyorum. 
Sisesi cam. Kapaginda damlalik var. Bu acidan kullanimi da cok rahat. Ve lacantadan oturu inanilmaz guzel kokuyor. Lavantanin zaten yatistirici etkisi var. Bunu surdugumde nasil mis gibi bir koku, boyle temiz carsaflarin serili oldugu bir yatakta uykuya dalmak gibi. 
Ayni zamanda icerigi %99.5 organik. Zararli maddeler icermiyor. Ne ise yariyor derseniz de cildin kendini yeniden yapilandirmasini ve canlilik kazanmasini sagliyor. Yagi surdugunuzde cildinizde bir tabaka olusturuyor ve hucrelerdeki nemin disari kacmasini engelliyor.
Tek olumsuz yani bence fiyati. Bu sise 42$. Ama damlalikla kullanildigi icin en az 4-5 ay dayanmasi mumkun.
Eger Kiehl's urunlerini deneme sansiniz olursa bunu atlamayin kullanin derim.

5 yorum:

bu yağlı ciltlerde kullanılır mı ki acaba?

türkiyede yoktur bu marka

@seyma - evet her cilt tipine uygun

@zeyno - ne yazikki turkiyede oldugnu hic zannetmiyorum

Artık Türkiye'de Kiehl's Akmerkez mağazasında bulabilirsiniz.

Marmara forumdada mağazaları var.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More