12 Mart 2010

MAC- Angel Lipstick


Selamlar
MAC in permanent line ında olan ruj, far, allık vs. ne var ne yoksa tek tek swatch larını yayınlamaya başlamış bulunuyoruz. Bir kısmınız internetten sipariş veriyorsunuz kozmetik ürünlerini ve bu tarz swatch ların ve yorumların alışverişiniz sırasında sizlere yardımcı olabileceğini düşündük.
Ürün Adı: Angel
Tür: Frost
Bu ruju Ece bana yılbaşı hediyesi olarak almıştı (love ya). Nude renkleri çok seviyorum biliyorsunuz. Bu rujun en sevdiğim özelliklerinden biri sürdüğüm zaman dudağımın doğal rengiymiş gibi durması. Evet nude, ama zombie gibi durmuyorsunuz ^^.

NOT:
Bu akşam teknik bir arıza olmazsa (cross your fingers) ilk video mu çekiyorum. Gecenin ilerleyen saatlerinde görüşiciiiz umarım :).
hnd

4 yorum:

çok iyi düşünmüşsünüz canım valla gugılda canımız çıkıyor o site senin bu site benim swatch ararken : ))

bu arada ruj da süpermiş hani :)

bende nude rujları seviyorum. daha bi etkileyici duruyor :) bunada bayıldım nefis nefis :*

benim ruj takintim var, butun rujlar benim olmaliiiiiiiiiiiiiiii

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More