27 Mart 2010

Konad Attempt #2 - O kadar da basarisiz degil

Biliyorum bu aralar blogumuzu biraz bosladim. Ama gunler o kadar yogun geciyor ki uyumaya zor vakit buluyorum. Gectigimiz hafta pazartesi aksam La Kings macina gittik. Sali Carsamba aksam dersim vardi. Persembe twitterdan takip edenler bilir, yemege misafirim vardi. Arkadaslarim geldiler, onlara lahmacun ve icli kofte yaptim. Evet cok yetenekli bir insanim. Burayi okuyan teyzeler varsa bekarim, muhendisim, 25 yasindayim. Oglunuza ideal gelin olabilirim. :) Neyse cuma isten sonra yuzmeye gittim. Canim cikti tabii eve gelip bir uyumusum aksam 8 de kalktim. Sonra yemek vs. derken gene yattim. Ama cidden uykuya ihtiyacim varmis. Cunku haftasonu dinlence degil kosturmaca seklinde geciyor. Allahtan bu hafta okul tatil oldu da spring break vs. en azindan sadece is var.

Sozun ozu dun aksam oturdum tirnaklarimi boyadim. Desenimi cikarttim. Ilk sefere oranla bence cok daha basarili oldu. Gene hatalar var ama olumlu yonde bir gelisme kaydediyorum.

DSC07859
Essie'den Jazz adli ojeyi baz olarak kullandim. Bu rengi cok seviyorum herkese de tavsiye ediyorum. Cok sutlu kahve rengi olarak tanimlayabiliriz. Bu arada ben kahveyi hayatta sutlu, kremali icemem. Aslen ben cok kahve de icmem ya neyse. Cay forever :)

DSC07858
M64'deki bol cicekli deseni kullandim. Beyaz ojeyse Konad Special Polishlerden.

DSC07847

DSC07846

7 yorum:

ellerine sağlık çok asil ve şık duruyor,daha çılgın konad denemelerini bekliyoruz

Güzel olmuş, dediğin gibi alttaki ojenin rengi hakikaten hoşmuş.

Hİİİİİİİİİ çoookk güzell bravo :)
sabrınızı takdir ediyorum

@basak - hic merak etme sekerim elim yavas yavas alisiyor bu merete :)

@asli - tesekkur ederim. evet cok kibar duruyor.

@miss einstein - tesekkurler :)

hande bu essie'leri hangi drugstore'dan aliyorsunuz? cok tatlilae

benim evimin yakinindaki target de satiliyor. gene yakinda isimsiz bir beauty supply var orada da bulunuyor. internette ise head2toe ve transdesign a bakabilirsin.

Kizlar ben essielerimi Essie turkiyeden aliyorum. www.essieturkey.com
Jazz super bir renk, Mink muff ve over the knee yide aldim ben super, ojenin kivami ve kalitesinden cok memnunum bir oje manyagi olarak

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More