12 Mart 2010

Urban Decay- Book of Shadows Vol.II- Look#2


Selamlar
Şu anda gecenin 2 si olduğu için cumburlop diye konuya dalıyor ve makyajı nasıl yaptığımı anlatıyorum. Urban Decay in Book of Shadows Vol. II far paletini kullandım yine. Hande nin review u ve swatch lar için buraya tık. Bu makyajda kullandığım farlar Urban Decay in Sustainable Shadow Box ve Baked (sitesinde bulamadım paleti. umarım adını doğru hatırlıyorumdur) paletlerinde de yer alıyor.


  • Urban Decay Eyeshadow Primer Potion dan sonra paletteki Half Baked isimli farı göz kapağımı biraz geçecek şekilde sürdüm.
  • Crease imin dışına Twice Baked isimli farı sürdüm ve crease imin iç kısmına doğru karıştırdım.
  • Son olarak Flipside isimli farı alt kirpik diplerime uygulayarak makyajı tamamladım.

Umarım beğenirsiniz.

hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More