11 Mart 2010

Urban Decay- Book of Shadows Vol.II- Look#1


Selamlaaaar
Şu sıralar Urban Decay deyip duruyorum di mi? :)
Valla bilerek yapmıyorum. Öyle denk geldi. Bugün size Urban Decay in Book of Shadows Vol.II far paletini kullanarak bir makyaj yaptım. Handecim yapmıştı review unu. Review a ve swatch lara buradan ulaşabilirsiniz.


  • Urban Decay Primer Potion ımı sürdükten sonra, göz kapağıma paletteki Ecstasy isimli mor farı sürdüm.
  • Crease ime AC/DC isimli farı sürerek ikisini iyice karıştırdım. Bu rengi ayrıca alt kirpik diplerime de uyguladım.
  • Son olarak crease imin dışına, derinlik vermek için, Perversion isimli siyah farı sürdüm ve crease imin iç kısmına doğru karıştırdım.

Umarım hoşunuza gitmiştir.

hnd

5 yorum:

farın rengide makyajında mükemmel! özellikle farın rengini çok sevdim :)

handeee çok güzel olmuş, ben de isterim ama yaaa ;)

bir de eyeliner çeksen çok daha muhteşem olacakmış.

@didi: hehe sen hayatta izin vermezsin bu rengi sana sürmeme :D

@Elif: ben eyeliner kullanmıyorum cnm

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More