31 Mart 2010

Maybelline Dream Mousse Blush - Kopuk Alliklar

DSC07861
Gecen gun cektigim lorac allik resimlerinin kosesinden Maybelline Dream kopuk alliklar da gorunuyordu. Benim super okuyucularim tabii ki fark ettiniz orada onlari. Hatta kaliciliklari hakkinda bir kac soru dahi aldim. Bastan soyliyeyim bunlari daha yeni aldim. Belki bir ya da iki kere kullandim. 

Ilk izlenimim oldukca pigmentliler. Swatchlarken bol kepce parmagimi daldirinca, ozellikle asagida ikinci resimde yay babam yay, bir turlu yediremedim kendilerini.
Kullanirken parmagin ucuyla hafifce dokunmak yeterli oluyor. Surerken hem firca hem de elimle surmeyi denedim. Acikcasi parmakla yedirmek daha kolay geldi. Uzerine MAC Fix+ sikarak kullandim ve gun boyunca yuzumdeydi. Ama daha kesin sonuclar icin bir sure daha kullanmam gerek.

Turkiye'deki fiyatlarini bilmiyorum ama burada 5$'a satiliyor bunlar. Asagida gorduklerinizin disinda bir rengi daha var ama sanirim o siyahi ablalarimiz icin uretilmis oldukca koyu bir renkti.

DSC07862
10 - Pink Frosting
Hafif bir pembe. Resimde gordugunuz minik simler belirgin degiller. Birazcik da frost bir yapisi var.

DSC07863
20 - Peach Satin
Bana NARS Orgasm'i cagristirdi azicik. Sanirim icindeki seftali tonundan oturu.

DSC07864
25 - Rose Petal
Rose Petal gorunce ahh dedim Chanel'inkine dupe mu cikiyor. Ancak Chanel Rose Petal ile bunun alakasi yok. Bu daha koyu renk bir gulden yapilmis herhalde :)

DSC07865
40 - Soft Plum
Uyuz oldum kapagini actigimda bir bolumu kaymis kapaga tasmis. Ben sahsen plum rengindeki alliklara ayri bir hayranlik besliyorum ama her renk cok basarili durmuyor. Bunu cok sevdim.

DSC07866
50 - Cloud Wine
Dikkatli kullanmam gereken bir allik. Oldukca beyaz tenli oldugum goz onunde bulundurulursa azcik surmem yeterli olur gibi.

DSC07867

DSC07868
Bunlar da kolumda nasil durduklari. Keske isik daha basarili olsa. Gun isigindan faydalanabilmeyi cok istiyorum.

12 yorum:

hmm ben uzun zamandır merak edip bir türlü almaya cesaret edememiştim bunları :)) kullanımı zor gibi geliyor bana :)) görüşlerini kullandıkça bekliyorum , teşekkür ederim. Sevgiler

Ben bir süredir kullanıyorum ve çok memnunum hem kalıcılığından hem de renginden, ama kesinlikle çok ufak miktarlarda sürüp dağıtmak lazım :)) tam olarak ne kadar verdiğimi hatırlamıyorum ama 10-15 lira arasında bir fiyat olması lazım :))

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Merhaba, bende de Peach Satin rengi var, bu fotorafta göründüğünden daha açık şeftalili bir ton. Ben çok başarılı buluyorum, alırken diğer pembelerin renkleri koyu gelmişti, sürüşü de oldukça basit bence acele makyaj yapması gereken hatunlara göre tam. Parmağının ucuyla alıp dağıtıyorsun nemlendirici sürer gibi ve viola! Türkiyede fiyati şu anda 18-24 Tl arası bir şey... keyifle alın kullanın bence ve yeterince dayanıklı =)

merhaba,bende dün elime aldım ancak cesaret edemedim tester dan denedim cok garip geldi sürmesi.
21 tl civarındaydı.

merhabalarr...
sevgili handelerim:) sizleri zaten uzun süredir takip ediyorum ancak ara verdigim bloguma devam ediyorum artık sizleride beklerim..
ayrıca bu allıklar bnmde çok dikkatimi çekiyor..geçen gün aldım ancak henüz kullanmadım.20tl gibi birşeydi sanıırım

ayy postu görünce çok sevindim, teşekkürler handee :)

@nihal - hic zor degil hatta normal alliklardan bence daha kolay. ama az almak lazim yoksa makyaj sildirir.

@seciloc - turkiyede de ucuz olmasi cok iyi

@nah a perfect day - hadi ya ben henuz oyle bir sorunla karsilasmadim

@nine oceans - amerika ile avrupa arasinda renkler genelde fark ediyor belki ondandir. acele makyaja katiliyorum. bir de cantaya at cik. firca tasima derdi yok

@azzra - surmesi sana rahat gelmeyecekse normal alliklardan al. sadece denemek icin gidipte 20 lira bayilmamak lazim.

@ikra - kullanip yorumlarini paylasirsan seviniriz

@mine - :)

@eli - rica ederim :)

ben 1 yildan fazla zamandir kullaniyorum, hergun kullaninca surdugum yerlerde bir muddet sonra yag bezeleri olu$tu, bilginize...

bu köpük farların hangi rengi yavruagzına yakın acaba? cevabınız için çok teşekkürler simdikten :)))

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More