10 Mart 2010

URBAN DECAY- Big Fatty Mascara



Selamlar
Bir süredir kullandığım Urban Decay Big Fatty Mascara nın review unu yapmak istiyorum bugün size. İlk söylemek istediğim şey, şişesi çok ciciiiii :D.

Fırçası oldukça büyük ve kalın. Sürerken biraz ürktüğümü itiraf etmeliyim. Daha öncede söylemiştim çok huyluyum diye ^^.
Bu maskara ilk katta dolgunluk veriyor ve ikinci katta kirpikleri uzatıyor. Ayrıca kremsi yapısından dolayı kirpikleri parlatıyor. Alttaki resimlerden görebileceğiniz gibi benim kirpiklerim kısa, eskisi kadar da dolgun değil. Hiç bir maskara dan bir mucize beklemiyorum tabi.






Çok başarılı sürememiş olsamda, kirpiklerim daha dolgun göründü. Bir parçada uzun göründü. Ama önceden söylediğim gibi mucize beklemek yanlış.
Bu sevimli tombişin fiyatı 20$. Ben bu markayı hayvanlar üzerinde test yapmadıkları için ve de bazı ürünlerinin vejeteryan olmamasından dolayı seviyorum. Daha sonra tekrar almayı düşünebileceğim bir maskara.
hnd


0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More