3 Mart 2010

Body Shop- Nature's Colour Look#3


Selamlar kızlaaar
Nature's Colour makyaj serimin sonuna geldik. Koleksyon review una ve swatch lara burdan ulaşabilirsiniz. Direk makyajı anlatmaya başlıyorum.
  • Urban Decay Primer Potion dan sonra göz kapağıma Golden Rose Jumbo Eyeshadow Pencil lardan 112 numarayı sürdüm. Burası opsyonel tabi ama bu baz hem farımın rengine uygun, yani daha belirgin olmasını sağlıyo hemde karıştırma sırasında rengin sabit kalmasını sağlıyo.
  • Bazımı göz kapağıma yayıp fazlalığını aldıktan sonra mavi farımı bazın üstüne uygulayıp sert çizgilerden kurtulmak için yukarı doğru karıştırdım. Daha sonra Sea Shell isimli farı crease ime uygulayıp ikisini karıştırdım.
  • İsteğe bağlı olarak Sea Shell i göz pınarınızın dışına ve Sparkling Sky ı alt kirpik diplerinizin altına sürebilirsiniz.

Son derece basit ve kullanılabilir bi makyaj bu. Umarım hoşunuza gitmiştir.
hnd

5 yorum:

renk süper ya bayıldım e tabi göz de güzel olunca böyle taşıyo her makyajı işte ellerine sağlık cnm.

çok güzelmiş renkler çokda yakışmış,sevgiler

renkler çok güzel, ama handecik yahuu gözünün altına nasıl öyle düzgün sürüyosun ki, ben üstüne bile adam gibi süremiyorum şu farları :P

@hati, @sibel: teşşekkürler kızlar :)

@didi: hehe bilmezmiyim. walla didicim iş fırçada :) zaten bi gün seni eve kitleyip zorla makyaj yapmayı öğreticem. nihahahaha (kötü kadın gülüşü)

euheueheu walla o kadar sabrın varsa :) biriktirde gel de deli etmeyeyim bari :P

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More