12 Mart 2010

MAC Give Me Liberty of London - Part 1 - Eyeshadows- Farlar

MAC bugun magazalarda Give Me Liberty of London koleksiyonunu satisa sundu. Ben zaten kendiminkileri ayirttirmistim. Hemencecik kostum alisveris merkezine, aldim ve hemen yaziyorum. Malum hizli olup gundemi takip etmek lazim.

Bu koleksiyonda 5 adet far vardi. Siz asagida 4unu gorup okuyacaksiniz cunku ben 5inci Free to Be adli fari almadim. Benim en cok dikkatimi ceken renk Birds and Berries oldu. Siz bunu okumaya devam bende aynen diger bolumleri yazmaya. Enjoy.

Flassiz cekim

Flasla renkler daha belirgin cikiyor.

Flash ile cekilmis renkler

Flassiz gun isigi 

Bunlar dogal isik altindaki swatchlar

Bunlar ise flashla.

2 yorum:

çok cici görünüyolar. birds and berries olanına ayrı bir bayıldım. güle güle sür sürüştür cnm.

@xesrax - tesekkurler :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More