4 Mart 2010

MAC Too Dolly Look

Gecen Handecigim Lucky Tom'u cikartmis. Onu gorunce dedim ben de bir Too Dolly makyaji yapayim. Enjoy!

 

Nasil yaptim:
  • Urban Decay Primer Potionimi surdum
  • Yesil rengil goz kapagimin ilk yarisina, pembeyi de ikinci yarisina surup renkler arasindaki gecisi yumusattim.
  • Lacivert rengi crease ime surdum
  • En bastaki acik krem rengini kasimin altinda ve goz pinarimda aydinlatici olarak kullandim.
  • Lacivert fari Inglot Duraline ile eyeliner haline getirdim
  • Gozumun icine Urban Decay mavi kalemi cektim
  • Chanel mascarami surdum goz makyajimi bitirdim.
  • Yuzumde ise nemlendirdikten sonra beauty blender marifetiyle Paul and Joe fondotenimi surdum. 
  • Uzerine gene Paul and Joe dan sabitletici pudrayi kullandim
  • Allik olaraksa tercihimi gene Paul and Joe dan yana kullandim
  • Gloss olaraksa MAC den su anda ismini hatirlamadigim ama asagidaki resimde gorebileceginiz pembe lipglass i surdum.
 

 
 

9 yorum:

çok güzel olmu$sun :) renklerde cıvıl cıvıl ellerine sağlık :)

çoooooook beğendim mükemmel olmuş. son videonada bayıldım umarım cumartesi yakın arkadaşımın doğumgününde yapabilicem:))

Handecim çok tatlı olmuş canım.
okul zamanımda pofidik şekerim de bana bu makyajı yapardı ayıla bayıla kullanırdım ben de çok eğlenceli gözüküyor.

Çok ama çok yakışmış! Çok beğendim.

ay ayay ay:)süs püs yapası geliyor insanın, bayıldım.

çok hoş olmuş gökkuşağı misali ...kirpiklere maşşallah bu arada:)

bahar gelmiş gibi yüzüne çok hoş :)

Çok ama çok güzelsin yahu, kıskandım cildine bir şey mi yaptırdın :)

cook tesekkur ederim herkese :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More