4 Mart 2010

MAC Too Dolly Look

Gecen Handecigim Lucky Tom'u cikartmis. Onu gorunce dedim ben de bir Too Dolly makyaji yapayim. Enjoy!

 

Nasil yaptim:
  • Urban Decay Primer Potionimi surdum
  • Yesil rengil goz kapagimin ilk yarisina, pembeyi de ikinci yarisina surup renkler arasindaki gecisi yumusattim.
  • Lacivert rengi crease ime surdum
  • En bastaki acik krem rengini kasimin altinda ve goz pinarimda aydinlatici olarak kullandim.
  • Lacivert fari Inglot Duraline ile eyeliner haline getirdim
  • Gozumun icine Urban Decay mavi kalemi cektim
  • Chanel mascarami surdum goz makyajimi bitirdim.
  • Yuzumde ise nemlendirdikten sonra beauty blender marifetiyle Paul and Joe fondotenimi surdum. 
  • Uzerine gene Paul and Joe dan sabitletici pudrayi kullandim
  • Allik olaraksa tercihimi gene Paul and Joe dan yana kullandim
  • Gloss olaraksa MAC den su anda ismini hatirlamadigim ama asagidaki resimde gorebileceginiz pembe lipglass i surdum.
 

 
 

10 yorum:

çok güzel olmu$sun :) renklerde cıvıl cıvıl ellerine sağlık :)

çoooooook beğendim mükemmel olmuş. son videonada bayıldım umarım cumartesi yakın arkadaşımın doğumgününde yapabilicem:))

Handecim çok tatlı olmuş canım.
okul zamanımda pofidik şekerim de bana bu makyajı yapardı ayıla bayıla kullanırdım ben de çok eğlenceli gözüküyor.

çok güzel olmuş

http://sunsetvillage.blogspot.com/

Çok ama çok yakışmış! Çok beğendim.

ay ayay ay:)süs püs yapası geliyor insanın, bayıldım.

çok hoş olmuş gökkuşağı misali ...kirpiklere maşşallah bu arada:)

bahar gelmiş gibi yüzüne çok hoş :)

Çok ama çok güzelsin yahu, kıskandım cildine bir şey mi yaptırdın :)

cook tesekkur ederim herkese :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More