12 Mart 2010

MAC Give Me Liberty of London - Part 2 - Blushes and Powders - Alliklar ve Pudralar

Bu yazida aldigim bir alligi ve iki pudrayi okuyacaksiniz. Ama simdi resimleri yuklerken fark ettim ki alligin swatchini almamisim. Ilerleyen gunlerde onu da eklerim.

Koleksiyonda iki tane allik vardi. Dirty Plum benim icin cok koyu bir renk o yuzden pas gectim.
Prim and Proper ise aslinda pembemsi degil azcik koyu nude bir renk. Cok hosuma gitti surmek icin sabirsizlaniyorum.
Flash ile cekim.

Flashsiz gun isiginda. Swatchini unuttugum icin koyamiyorum ama rengi cok hos.

Koleksiyonda iki tane beauty powder da var. Bunlardan biri simdiden sold out olmus durumda.



Summer Rose ve Shell Pearl cilt renginize gore, allik, highlighter yada tum yuzunuze kullanabileceginiz pudralar. Ben oldukca acik tenli oldugum icin sanirim allik olarak kullanacagim.

Bu renk coktan sold out olmus bile. Hafif seftali tonlarinda cok basarili bir renk. Henuz yuzumde denemedim ama allik/highlighter olarak kullanabilirim.

Resimde boyle koyu durduguna bakmayin. Oldukca sheer ve yumusak bir yapisi var.

Flashsiz, gun isiginda bu sekilde gorunuyorlar.

Flashli cekim.

3 yorum:

Prim&Proper ve Shell Pearl tam benlikmiş...Çok beyaz tenli olmama rağmen pembelerle aram yok bu sıralar, Heidi gibi hissediyorum kendimi..Şeftalileri seviyorum...Ambalajları çok güzelmiş, sırf onlar için bile alabilirim :)

çok şirin görüünüyorlar güle güle kullan canım...

@nilgun - kuzum burada sold out durumdalar. turkiyeye gelince bu koleksiyon kesin almalisin

@myprincess - tesekkur ederim.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More