10 Mart 2010

SOTD #34



Marka: Jimmy Choo for H&M
Fiyat: 99$
Rahatlik: 7/10

En sevdigim ayakkabilarim listesinde Top 5'de olan bir ayakkabi ile karsinizdayim. Sahane super lovely allahim sifat bulamiyorum bu bebekleri tarif icin. Inanilmaz rahatlar. Kirmizilar daha ne olsun. Seviyorum kendilerini. Bu arada dip not, butun ayakkabilarim raflarda duruyor bir tek bunu kutusuyla sakliyorum. Bir gun ise giderken giydim, kadin erkek genc yasli demez mi ayakkabilarin ne kadar guzel. Eheueh sevindim bende :P

4 yorum:

gercekten guzelmis.
cok topukluya aliskin biri olmayarak , o kadar topugun nasil cok rahat olabilecegini hayal edemedim ama biraz :)

ben byu aralar 20 lik diş çıkardığım için biraz uzağım şeker ama gözüm üstünde meraklanma ağzımda 5 dikişlee gezmek biraz zor ama idare edicez artık

allaha emanet ol...

hem JimmyChoo hem de kırmızı!!!! daha ne olsun

@betul - tabii alisik olmak lazim. eger yuksek topuklu giyemiyorsan bunlar da cok rahat gelmeyecektir :) ama tabi pratik isi. giye giye alisiyor insan

@hayal perest - oyy ben de aldirdim 20likleri. cok fena. gecmis olsun cok

@nilgun - eheh dimi :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More