11 Mart 2010

Kreativ Blogger Odulumuz


Nilgun ve Zeynep Tayalı bizi bu ödüle layik gormus, kendilerine cok tesekkur ediyoruz. Eh sanirsak bizden baska yapmayan da kalmadi. O sebeple bu odul bizden yapmak isteyip de yapamayan, ama kimse bana gondermediki diye uzulen, sevgi kelebeklerine gitsin. Bir-iki dakikada duygularimizı ozetleyiverdim.

Amerikadaki hande olarak kendi hakkimda 7 ilginc sey yazmam bekleniyormus. Buyrun okuyun efendim:

1 - Tirnaklarim akrilik, gercek degiller. Kisa ve cirkin tirnaklarim var. Bende full set dedigimiz seyden yaptiriyorum. Konuyla ilgili merak ettiginiz varsa sorun beklerim. Turkiyedeyken de yaptirmistim.
 
2- Bilgidayar oyunlarini hic beceremem. Hnd bilir, biz universitedeyken mapple story oynardik. Ben hic atlayamam ziplayamam, hep olurum falan. Diabloda da oyleydi ben olurdum herkes beni almaya gelirdi ve ben nedense en abuk sabuk yerlerde olurdum
 
3-OSS de turkiye derecem var. Beklemezsiniz degil mi :) eheh evet gercekten var. lise giris sinavlarinda da var. :))

4- Gece gezmelerine bayilirim, hatta her turlu gezmeye bayilirim. Iki saat evde otursam afakanlar basar hemen disari cikmak isterim. Arada miskinlik geliyor tabi. Mesela 2 haftasonu gecmis ve hic club bar vs gitmemissem depresyona girerim. Hemen organize eder kendimi gece gezmelerine vururum.

5- Is benim icin herseyden once gelir. Cumartesi pazar calismaktan hic gocunmam. Yakindigimi duyarsiniz ama gene gider full performans calisirim. Su an gerci kariyerimin basindayim ama ileride benim ismimi cok duyacaksiniz. Dersiniz "anaa bu kiz makyaj videolari cekiyordu ceo mu olmus simdiiii :)"

6- Marifetmis gibi yaziyorum ama cok iyi icerim. Bunyem saglamdir. Gelsin shotlar :) Gerci siz bunu farketmissinizdir coktan :)

7- Saclarimda her rengi denedim sari, kirmizi, siyah, mor vs. akliniza ne gelirse. Ama su an saclarim boyasiz ve beyazlarim var. Valla boyasiz sac en guzel sac. Cok da memnunum sahsen :) Gerci arada geliyor boyatma arzusu. Daha gecen kendimi cvs de sac boyalarina bakarken yakaladim ama inat ettim boyasiz gezicem. Hain planlarim arasinda papatya suyu gibi bir seyle dogal olarak rengini acmak. :)

Ve hnd olarak benim hakkımda 7 ilginç şey :

1- Börtü böcekten korkarım. Yani kelebek, sinek gibi böceklerden korkmam ama ah o örümcekler yokmu... Öyle korkarımki... Yani sırf devasa örümcekler var diye yazlığa gitmiyorum.

2- Hande nin de söylediği gibi bilgisayar oyunlarına bayılırım. Son birkaç senedir favorim WOW. Hatta ömrümün 2 senesini sadece WOW oynayarak geçirdim. Pişma değilim, yine olsa yine yaparım!!!

3- Börtü böcek haricindeki bütün hayvanları severim. Ha bide köpekbalıklarını sevmem. Kedi ve köpeklere aşığım. Şu an 1 kedim bir de köpeğim var. Son 1 senede 2 köpeğim öldü biri de kayboldu. Kaçırıldığını düşünüyorum... :/

4- İlkokuldayken serbest dalardım. Serbest dalış rekorum 10 metre. Ama bir gün dalış sırasında bir köpekbalığı görmem sonucunda bu sevdama elveda dedim...

5- Paso ameliyat olurum. Kaç kere bıçak altına yattığımı hatırlamıyorum bile artık. Öyle estetik falanda değil hepsi sağlık sorunlarından dolayı gerekli oldu.

6- Beni mutlu eden şeyler: WOW oynamak, alışveriş yapmak, makyaj yapmak. O kadar :)

7- Anormal tembelimdir. Kalkıp tuvalete gitmeye üşenirim. Derse gitmeyi ve ders çalışmayı hiç sevmem. Olaya bakış açım: her şey ders çalışmaktan iyidir. :p


hande&hnd

5 yorum:

hnd'cim 7. maddene caaanı gönülden katılıyorum!!! 5. madde içinse toptan geçmiş olsun :S

hande'cim 5. maddenin bana da bulaşması için ne gerekiyosa yaparım :p

ilerde CEO Handan ve arı gibi çalışkan Hnd ile görüşmek dileğiyle.. harikasınız :))

@cicibebe - gel suruniyim azcik. saka bi yana hirs yapican bir de isini seveceksin.

@nilgun - handan nerden cikti kuzum?

'handan' bulasici! i likee it

@sunrise - dont like handan. herkesler bana handan diyor nedir bu?

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More