21 Mart 2010

Amuse- Pop Eyeshadow Kit- Look#1


Selamlar
Yeni bir makyaj serisi ile karşınızdayım tekrardan. Geçenlerde burada söz etmiş olduğum Amuse markasının Pop Eyeshadow Kit lerinden Princess isimli paleti kullanarak bir makyaj yaptım bugün. Paletin resmini en altta bulabilirsiniz.


  • Urban Decay Eyeshadow Primer Sin i uyguladıktan sonra paletteki pembe farı (üst sıra, soldan 3.) bütün göz kapağıma sürdüm ve altın rengi farı (üst sıra, soldan 4.) crease ime uygulayarak bu 2 rengi birbirine karıştırdım.
  • Daha sonra paletteki bakır renkli farı (alt sıra, soldan 2.) da crease ime uyguladım. Altın rengi far hem pembe yi karıştırmaya hem de daha sonraki farı karıştırmamıza yardımcı oluyor burda.
  • Son olarak paletteki koyu kahve farı (alt sıra, soldan 4.) alarak crease imin dışına sürdüm ve karıştırdım.



Umarım hoşunuza gitmiştir.

hnd

2 yorum:

çok tatlı olmuş hnd bakır tonlarını ben acayip seviyorum sende de çok güzl durmuş:)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More