1 Mart 2010

Body Shop- Nature's Colour Look #2


Selamlar
Body Shop un bahar koleksyonundaki farları kullanarak yaptığım diğer bi makyaj bu. Şahsen çok eğlendim yaparken. Umarım sizinde hoşunuza gider. Koleksyon review una burdan ulaşabilirsiniz.
  • Urban Decay Primer Potion ını sürdükten sonra göz kapağıma NYX Jumbo Pencil lardan Milk i sürdüm ve göz kapağıma iyice yayıp fazlalıklarını aldım. (Herhangi bi beyaz baz kullanabilirsiniz.) Beyaz baz kullanmamın sebebi yeşili iyice vurgulamak. Bazımı iyice yedirdikten sonra yeşil farı üzerine sürdüm. Sürerken göz kapağımı biraz geçirdim.
  • Daha sonra dış crease ime farlardan mavi olanı sürdüm ve ikisini iyice karıştırdım. Karıştırırken farları yukarı doğru çektim ve highlight erımı sürerken renk geçişini yumuşatmaya dikkat ettim.
  • Aynı farları alt kirpik diplerimin altlarına da sürüp görüntüyü tamamladım.


Bu makyajı yaptıktan sonra içimde deli gibi bi denize girme arzusu belirdi. Neden acaba??? :p
Umarım hoşunuza gitmiştir.
Size sürekli öpücükler atan HND

4 yorum:

sevgili heh XD blogunu çok begendim her ne kadar yarışmaya katılamamış olsamda çektiğin videolardaki kadar sevimli bir sayfan var:) yakında bende başlıcam bi hediye dagıtımına..bende izlemedeyim...sevgiler :)

bayıldım mavi en sevdiğim renklerdendir sana çok yakışmış

@ayse: sağol cnm :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More