18 Mart 2010

MAC- Too Dolly Look #3

Selamlaaar
Kaç gündür bir tembelliktir gidiyor. Önümüzdeki hafta sınavlarım başlıyor ama merak etmeyin :). Bu haftasonundan hazırlicam önümüzdeki haftanın postlarını ^^. MAC Hello Kitty koleksyonunun Too Dolly far paletini kullanarak yeni bir makyaj yaptım. Sanırım en sevdiğim makyaj bu oldu. Kullandığım renklerin swatch larını aşağıya koyucam.



  • Urban Decay Primer Potion ımdan sonra, göz kapağıma NYX Jumbo Pencil lardan Milk isimli beyaz bazı sürdüm.
  • Bazın üzerine paletteki Stately Black isimli koyu lacivert farı uyguladım. Aynı rengi alt kirpik diplerimin dış kısmına sürdüm.
  • Daha sonra crease ime Too Dolly isimli güzel maviyi sürerek ikisini iyice karıştırdım. Bu farı ayrıca alt kirpik diplerimin iç kısmına da uyguladım.
  • Highlighter olarak paletteki Yogurt isimli farı kullandım. Gözümün içine siyah kalem çektikten sonra maskaramı sürerek makyajımı tamamladım.

Umarım beğenmişsinizdir.
hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More