2 Mart 2010

Sarah Jessica Parker SJP NYC Parfum

 
Benim hic bir zaman ah su da handenin kokusudur denilen bir parfumum olmadi. Cok sevdiklerim oldu ama su ana kadar bir parfumu tekrar aldigimi hatirlamiyorum.
Bunu macy's de kokla diye elime tutusturduklari anda bayildim. Nasil anlatsam cicekli meyva kokusu gibi. Muhakkak koklamaniz lazim. Hafif, ferah boyle bahar bahar kokuyor. Cok begendim. Ayrica 30ml 35$di. Ki bu da gayet uygun bir rakam. Aldigimdan beri surekli bunu kullaniyorum. Neredeyse yariladim bile.

 
 

7 yorum:

SJP'ın parfümlerinin kalıcılığını merak ediyorum...

bende bu kokuyu çok merak ettim

merhaba bu parfümü nerden bulabilirim acaba...Siz nereden aldınız..Tr de yokmu?
şimdiden teşekkürler

@nilgun - simdiye kadar fena degil kaliciligi

@sikella, @didem - turkiyede nerde vardir ki bu hic bilmiyorum. belki boynerde falan olabilir.

TR de yok maalesef. Kıbrıs free shop da koklamıştım TR den alırım dedim ama bulamadım :( sen nereden aldın?

Tr de yok maalesef:(süper bi koku!

TR de yok maalesef. Kıbrıs free shop da koklamıştım TR den alırım dedim ama bulamadım :( sen nereden aldın?

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More