11 Mart 2010

Spring Color Forecast Blush Ombres

Bunlar cikali neredeyse bir ay olacak ancak yazmaya vakit bulabiliyorum. Spring Color Forecast koleksiyonundaki alliklar gordukleriniz. Ama MSF boyundalar. 4 farkli renkteler. Yamulmuyorsam Ripe Peach su an sold out ve duyduguma gore ebayde 50$ ustu satiliyormus. Ombre guzide dil fransizca da golge demek. Bunlarda aciktan koyuya giden yapilari bakimindan bu ismi almislar. Yanliz var ya ben ogretmen falan olabilirim. Guya blog post yaziyorum. Simdi latincede bunun kokeni diye baslarmisim. Neyse buyrun sizi swatchlara dogru alalim.. Serin bisiler ikram etseydik :). Keyfim yerinde simdi. Neden ? Cunku bugun gayet diyet yedim gittim sporumu yaptim aksama da nishucum gelecek ayrica dun gece pazartesi olmasina ragmen dersten sonra disari ciktik. Bugun handesinin odevine yardim ettim. Vs. aman diyelim tahtalar, popo, sac nazar degmesin. Ayy ayrica persembe Liberty of London cikiyor bunun yani sira persembe aksami Turk gecesi duzenliyoruz. Buzdolabinda pirzolalar kuzu kuzu bekliyorlar. Tabii burada kuzu pirzola cok onemli ve muhim birsey. Ayrica oldukca da pahali. Oysa amerikada et bildigin ucuz. Bi kilo kiyma ben diyim 4 dolar siz diyim 5. Iste benim video cekerken nasil bir anda cinekoptan bahsetmeye baslayabildigimin yaziya dokulmus hali oldu bu post da. Gerci siz bu yazdiklarimi persembe sabah okuyacaksiniz. Ayy sustum sustum zaten 15 dk ya derse gitmem lazim.

Kil, tuy, bozulmus oje vs. konularinda hassas arkadaslari resimlere cok yakindan bakmamaya davet ediyorum ayrica. Malum kolumda tuyler var mazaaallah mideniz falan kalkar bir de blogumuzu pisletmeyin. Bak bak gordun mu nasil cemkirdim iki dakikada.

Neyse efendim simdi su yukarida gordugunuz ripe peach allah icin guzel bir renk ama oyle bulunmaz hint kumasi degil tabii. Ayy simdi hint dedim nishu ile ilgili bir hikaye geldi aklima ama susuyorum.
Springshine ise benim icin bronzerdir oyle de kalacak. 

Vintage Grape.. hah iste bu iddaali bir renk. Fazla renkli bir surata uygun oldugunu dusunmuyorum. Bir kere surdum fena durmadi neyse oynat ugurcum...
Azalea Blossom ise bildigin pembe gonlum sende ama soguk pembe. Ben kendime bu rengi nedense cok yakistiramiyorum daha rosy olan pembeleri seviyorum. Rosy demisken arayip soliyim su nishuyu da bana gul falan bisiler alsin ise yarasin. Hadi optuuum.

6 yorum:

sabah sabah çok eğlendim ofiste histerik histerik gülüyorum. çok eğlenceli bir yazı olmuş.
not:ofisteki tek hatun kişi benim hiç kimseyle paylaşamıyorum yazını şimdi. öğlen tüm kızalara okutucam!!!

RipePeach ve V.Grape favorilerim...Ancak bu komik yazıların sayesinde, artık işyerimde beni bilgisayar ekranına bakıp kendi kendine gülen bir deli zannediyorlar:)..

hande bence sen ayrı bi blog daha açmalısın. ismi de serbestcagrisim.blogspot.com tarzı bi şey olabilir :) istediin kadar geyik şeyler yaz, valla ben okurum seni. mesela ilk yazın "hint"le "nishu" arasındaki bağlantıyla ilgili olsun, çok merak ettim çünkü :)

@tugce - okut ayol okut yap reklami. :) optum seni.

@nilgun - eheh ayni sey bana sizin commentleri okuyunca oluyor. eminim diyolardir napiyo bu manyak. :)

@elif - vallaha sevdim bu fikri. benim dusunceler oyle alip basini gidiyor. ama hint ile nishu arasindaki iliski cok basit. nishu erkek arkadasim ve kendisi hintli. :))

makyajdan pirzolaya uzanan muhteşem bi yazı olmuş.lütfen daha çok yaz!

@whiterose - kisisel bir blog acmayi dusunuyorum zaten

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More