16 Mart 2010

Paul and Joe Nail Enamel #20 - Manhattan

Oje postlarima son hiz devam ediyorum. Paul and Joe bebegimden geliyor. #20 manhattan. Kuzguni, boz bir renk. Surumu ise extra kolay. Ancak simli oldugu icin bulastigi yerden cikarmasi oldukca zor oldu. Sisesi ise oh yeah gel beni op diyor.

Bir turlu asil rengini tutturamadim. Soldaki flashla sagdaki de bildigin gun isiginda ama o kadar yansidi ki cildirtti beni. Ben de careyi asagidaki resimi eklemekte buldum. Resme buyutup bakarsaniz tam ne renk oldugunu gorebilirsiniz.

Bu resim gecen pazar gittigimiz veggie grillde ne icsem karmasasi yasarken cekildi. O gun ne giydim ne yaptik onu da yazacagim. Cok vegeterian bir deneyim oldu benim icin.

Ayrica Paul and Joe postlarim son hiz devam edecek. Simdi sinava gidiyorum dondugumde Creamy Cheek Color #4 sizlerle bu blogda.

5 yorum:

Ya çok güzel bir rengi varmış. Türkiye de satışı yok galiba bu markanın? biraz araştırimmm :)

bu tonlara takıldım şimdilerde, çok güzel :)

@seval - amerikada bile zor bulunuyor turkiyede bilemiyorum ama aslen japon markasi

@nilgun - evet evet super duruyorlar :?)

Ojenin sisesi biblo gibi! Cok ciciymis. En cok sisesini sevdim :)

paul and joe nun butun urunlerinin kutulari sahane :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More