15 Mart 2010

MAC Give Me Liberty of London - Part 3 - Lips- Dudaklar

Give Me Liberty of London koleksiyonunun son bolumune geldik. Niye bunu da yazmadin digerleri ile birlikte derseniz. Ilk once fena griptim yeni duzeldim. Sonra persembe gunu yaklasik 15 kisiye yemek pisirdik bir arkadasimla. Inanilmaz guzel bir aksam oldu. Rakilar, pirzolalar, kofte falan da yaptim. Tabii o gece icki ve yorgunlukla hastaligim daha da fena oldu. Cuma gunu isyerinde bir saat surundukten sonra aynen eve dondum ve ilac alip butun gun uyudum. Cumartesi ve pazar gununu ise cogunlukla ders calisarak gecirdim. Bu aksam ve yarin aksam sinavlarim var. Halen de calisiyorum, o sebeple bu post biraz gecikti.
Bu arada kendime kisisel bir blog acip bu zirvalara orada devam etmek niyetindeyim. Gorecegiz bakalim.

Neyse ilk once rujlardan baslayalim. Bu seride 4 adet ruj var. Bunlardan ikisini aldim. Bu arada cok isabetli bir secim yapmisim aldiklarim su an sold out durumda :) Ayrica MAC neden diger iki ruju koymus bilemiyorum.
Petals and Peacocks evet guzel bir renk de sevgili MAC iki uc hafta once Riveting ile Show Orchid adli ruju cikardin. Bana o ruj ile arasinda kutusu disinda bir fark goster. Sahsen MAC'e gittigimde de denedim bence iki renk aynilar. Bu arada bir ara Show Orchid swatchi da koyayim. 
Diger renk ise peachstock o da eh iste nude bir renk. Ben oyle nude renkleri cok sik kullanamiyorum. Ozetle onu da gectim yani.

Ever Hip aldigimdan beri hergun suruyorum. Oh la la demek istiyorum sayin okuyucu. Ebay vs. ne yapin ne edin alin bu ruju. Turuncu desen degil, boyle coral seftali. 
Blooming Lovely ise benim tek basina kullanamayacagim bir renk ama dudakta boyle eflatun eflatun durmuyor. 
Su catlak dudaklarim duzelsin surup koyacagim.

Glosslarda da dort renk vardi ikisini aldim. Ama allah icin diger ikisini de alsam mi diye kac gunlerdir dusunuyorum. En sonunda alacagim.
 Diger renklerden Different Groove baya bir kahverengi. Cok dusundum almadan once. Ama dedigim gibi icim icimi yiyor kac gunlerdir.
Frankly Fresh ise Prennial High Sytle dan daha acik bir renk ama cok cok farkli degil.

 Goruldugu gibi yukaridaki rujlarla neredeyse ayni renkler. Ust uste kullaninca da cok basarili duruyor.

2 yorum:

öncelikle gecmiş olsun cnm :) sonra da, 4ü de çok güzel ama ben şeftalilere bayıldımmm :) güle güle sür sürüştür :)

seftaliler cok tatli degil mi:) tesekkur ederim

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More