19 Mart 2010

Cherry Culture Alışveriş Deneyimi


Selamlar
Önceki post uma gelen yorumları göz önünde bulundurarak www.cherryculture.com alışveriş deneyimlerim hakkında sıcağı sıcağına bir post yazim dedim.
Öncelikle bu site Amerika nın drug store tipindeki kozmetik markalarına yer veriyor. Ürünlerin çoğu çok uygun fiyatlara sahip ve kaliteleride oldukça iyi.
Ben bu siteden birkaç kez alışveriş yaptım ve bu alışverişlerin 2 sini Türkiye ye getirttim. Daha sonra yurt dışından alışveriş hakkında bir post yazıcam ama bu post tamamen cherryculture üzerine olsun.
Bütün alışverişlerimden son derece memnun kaldım. Yurt dışı alışverişlerinin genel sorunları vardı tabi burdan yaptığım alışverişlerdede. Ne gibi sorunlar bunlar? Gümrüğe takılması vs... Yanlış hatırlamıyorsam en fazla 10 iş günü içinde kargoya veriyorlar siparişinizi. Genelde o kadar bile sürmüyor ama şansınıza bir ürün stoklarında kalmadıysa onu temin ediyorlar vs.. USPS ve Fedex ile Türkiye ye yolluyorlar. Gelen paket oldukça sağlam oluyor. Sipariş ettiğiniz ürünleri, ürünün hassasiyetine göre ayrı ayrı ya da bir arada sarıyorlar. Bana gelen ürünlerin hiç birinde bir hasar mevcut değildi.
Yalnız siparişlerimden birinde bir farı yanlış yollamışlardı. NYX tekli farlardan almıştım 2 tane ve biri yanlıştı. Normalde geri iade kabul ediyorlar ama sadece bir far için uğraşmadım açıkçası. Rengide sevmiştim hem. :)
Uluslararası shipping ücretleri alışveriş miktarınıza göre değişiyor (special thanks to Nihal). Ben alışveriş yaparken takip numarası almaya özen gösteriyorum. Takip numaralı shipping diğerlerinden çok azcık daha pahalı oluyor.
Eğer buradan alışveriş yapmayı düşünüyorsanız, sitenin ana sayfasında her hangi bir indirim kodu yazmıyorsa google dan bir araştırın derim. Genelde indirim kodu veriyorlar.
Buradan alışveriş yapmayı düşünenler için bakmalarını şiddetle tavsiye edeceğim markalar (deneyipte çok memnun kaldığım): NYX, Amuse, LA Girl, LA Colors.
Bu markalardan review unu yapacağım bir sürü ürün sırada bekliyor. Yakında onlarıda yazarım.
Umarım bu yazım yardımcı olur sizlere. Daha detaylı bilmi almak için twitter dan (handecng) ya da mailden ulaşabilirsiniz bize.
Mucxxxx
hnd

6 yorum:

Çok teşekkurler hande çok acıklayıcı ve yardımcı bir post olmuş

Ben buradan bir çok kez alışveriş yaptım ve neler neler aldım. Tanıtman çok hoşuma gitti.Aldıklarını ve onlarla yaptığın makyajları çok merak ediyor , dört gözle paylaşmanı bekliyorum.Hesaplı ve aynı zamanda kaliteli hemde yurtdışından olsun diyenler için uygun ürünler var :)
aynı ürünlerin nonpareilboutique.com adresinden de satışı yapılıyor shipping ücreti bana daha uygun gelmişti. 7 günde güvenli bir şekilde paketim elime ulaştı , nyx ürünleri ağırlıklı alışveriş yaptım...

oha yorum yapan 3. nihal olmak üzereyim, ne çokmuşuz yahu :P.. Bu arada shipping aldıklarınızın miktarına göre değişkenlik gösteriyor.. Ben en son bayaa yüklü bir alış yaptım (31 parça) ve 10 dolar civarı bir shipping ödedim..

@NihaL: rica ederim cnm

@nihal: sağol canım bilgilendirdiğin için. favorilerime ekledim o siteyi de. en yakın zamanda denerim :)

@Nihal: Canım sağol ya. Benim shopping cart ağzına kadar doluymuş hemen düzeltiyorum :)

cidden çok hoşuma gitti :D 3 tane nihal ayarlasan arka arkaya gelmez:))) burdan şöyle bir sonuç çıkıyor kızlar her 3 nihalden 3 ü süslü :)))))

son iki nihal mail adresinizi yazabılırmısınız.
bende alışveriş yapcam sizden bılgı almak istiyorum ama bloglarınız< gozukmuyo. bana yardım ediın lutfen :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More