17 Mart 2010

Kiss Me I'm Turkish

St Patricks Day serefine surdugum ojeler bunlar.
St Patricks Day de ne olaki derseniz eger Mart ayinin 17sinde kutlanilan Irlanda bayrami. Adet oldugu uzere o gun herkes yesil giyer, etrafta 3 yaprakli goncalar vs doludur. Iste aksamina da deli gibi icilir. Irlanda da milli bayram bizde amerikada kendi capimizda kutluyoruz.
Velhasil ojeleri bugunden surdum, yarin da yesil makyaji yapinca onun da resmini ceker koyarim.
Kullandiklarima gelirsek daha once de surdugum ordek yesili OPI Jade is the New Black adli ojeyi surdum iki kat. O yaziyi okumak isterseniz buraya tik. Onun uzerine ise OPI Call My Cell-ery adli acik yesil simli seyi surdum. Tam yonca yesili oldu ayrica icinde altin piriltilar da var.

Yarin ki kutlamalarsa ilk once is yerinde bir parti var. Ondan sonra benim aksam 10a kadar dersim var. Ders cikisi ise Downtown Fullerton'da bir irish bara gidilip icilecek. Nihoho. Optum.


0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More