15 Mart 2010

SOTD #36



Marka: Steve Madden
Fiyat: Yanlis hatirlamiyorsam 50$ gibi birseydi.
Rahatlik: 6/10
Dolgu icin rahat olacagini dusundunuz degil mi? Haha ne yazik ki degiller. Insanin ayagini one one itiyorlar. Ama malumunuz icimdeki kirmizi ve rugan aski bambaska. Bu arada birde tozlarini alsaymisim resmini cekmeden diyorum. Isin asli ben bir gun oturdum 50 tane foto cektim. O esnada elime ne geldiyse. Iste bu fotolar o gunden kalma. Ama merak etmeyin koleksiyon saglam. Ozetle devami var.

Bu arada saat 10.00'da blogu refresh yaparsaniz cok guzel bir surprizle karsilasabilirsiniz.

2 yorum:

canım aynı sorum bendede var:( geçen yaz iki tane dolgu topuk ayakkabı aldım hani rahat olacaklarya ama Allahım ayaklarım öne doğru kayar ayaklarım sıkışır içinde varmı bunun bi çözüm yolu yaa giyemiyorum sırf o yüzden

Eger ayagina rahatsa jel tabanlardan koymayi deneyebilirsin o sekilde kaymaz. Ama eger tam oluyorsa birde ekstra bisi daha koyarsan bu sefer daha da fena sikistirir. O durumda ise tek onerebildigim dayan rocky aci yok :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More