24 Mart 2010

Amuse- Pop Eyeshadow Kit- Look#2


Selamlar
Teknik sorunlardan dolayı bugünkü post lar gecikti biraz. Amuse nin Pop Eyeshadow Kit lerinden Diva yı kullanarak bir makyaj yaptım. Ürün review una ve swatch lara buradan ulaşabilirsiniz. Paletteki renklerden alt sıradaki soldan 3 rengi kullandım.




  • Urban Decay Primer Potion ı sürdükten sonra paletteki alt sıra-soldan ikinci farı tüm göz kapağıma sürdüm.
  • Crease ime paletteki sol alt köşedeki lila farı sürdüm ve ikisini iyice karıştırdım.
  • Son olarak crease imin dışına hafif bir derinlik vermek için paletteki mor farı (alt sıra, soldan 3.) sürdüm ve crease imin iç kısmına doğru karıştırdım.
  • Alt kirpik diplerime ise mor ve alt sırada bulunan 2. farı sürerek makyajımı tamamladım.



Umarım beğenmişsinizdir.

hnd


2 yorum:

cnmcım makyajlarına bayılıyorum harikasın ama bide şöle uzaktan resimler koysan iki göz birden bütün olarak nasıl görünüo görsek :*

tmm cnmcım bundan sonra iki gözüde eklerim. şu elimdeki makyajları koyup bitirimde :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More