3 Mart 2010

LUSH- Baby Face Yüz Temizleyicisi


Selamlar
Yine ben :)
Bugün Lush ın en sevilen ürünlerinden biri olan Baby Face hakkında konuşucam biraz.
Bu sevimli yaratık yüz temizleyicisi oluyo. İlk aldığımda 'Ne bu ya?' deyip kenara atmıştım ama meğersem yanlış kullanıyormuşum. Doğru kullanım şeklini öğrendikten sonra her gün severek kullanmaya başladım.
Makyajımı makyaj temizleyici mendillerle temizledikten sonra kullanıyorum bu ürünü. Önce yüzümü ılık suyla ıslatıp temizleme bar ını tüm yüzüme sürüyorum. Direk suyla yıkayıp çıkarmaya kalkmayın sakın çünkü çıkmaz :). Çok yağlı bi yapısı var. Yapmanız gereken şey bir parça pamuğu ılık suyla ıslattıktan sonra fazla suyunu sıkmak ve pamuğu kullanarak ürünü yüzünüzden temizlemek. Bütün makyaj artıklarını güzelce temizliyo ve işiniz bittiğinde yüzünüz bebek gibi yumuşacık oluyo.
Fiyatı 15,75 TL olmakla beraber ürün detaylarına ve yorumlara burdan ulaşabilirsiniz.
hnd

4 yorum:

KULLANIŞINI BİLMEM AMA ÇOOOK ŞEKERRR :(

Kullanmaya kıyamazsın ki bunu yaw ;)

hehe evet şekerde kullandıkça eriyo haliyle :D walla öyle bi kıyıyorumki :p

Ben de lush ürünlerini yeni denemeye başladım. Fikirlerimi bloğumda paylaşacağım. Sizi de beklerim. Yorumlarınızı bırakırsanız daha bir memnun olurum. http://www.yeldaninevi.blogspot.com/

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More