19 Mart 2010

Basarisiz Konad Denemesi #1

DSC07577

Bugun yesil ojelerimi cikardim ve bu resimde gordugunuz maviyi surdum. Kendisi OPI'dan Dating a Royal isimli oje olup cok hos bir lacivert/mavi renktir. Flash ile oldugundan cok acik renkte duruyor.

DSC07587

Asil rengi bence boyle. Koyu duruyor yani.

DSC07682

Ve ilk konad denemem. Begenmedigim icin koymayacaktim ama sonra dedim ne olacak. En azindan nerelerde yanlis yaptim onlari elestireyim. Bu post da burada belgeli durur, ilerde bakip "lan beceriksiz" diye gulerim kendime.
Bir kere stampten resmi tirnaga duzgun cikartmak pratik isteyen bir is. Ben goz karari davrandim, bildigin esit olmadilar.
Sonra o boya tam cikmadi ciceklerin dallarinda. Bir tanesini sildim, tekrar surdum, bekledim kurusun. Diger bir tirnagimda da olunca usendim. Silip de tekrar alttaki ojeler kurusun diye bekleyemedim. Ona dikkat etmem lazim bir sonraki sefer.
Kendime onerim ojesiz tirnakta sadece desenleri cikartip yerini ayarlamaya calismak. Bu sayede pratik kazanilabilir.
Bir de yapanlari takdir ettim ayol o kadar uzun suruyor bi ara fenalik geldi ay yeter birakiyorum diyecektim. Ama bu oyle hergun ugrasilacak nane degil bence. Gene de ben gidip bir kac tane daha plate alacagim. 
Ha bir de M02 kullandim.

4 yorum:

bende merak ediyorum konadları. Kargo ücreti ne kadar ödedin?

bence kötü olmamış hatta ilk deneme için başarılı bile bence yalnız dating a royalın rengi çok hoş..

@yetenek-sizin -kargo odemedim ben. ama amerikadayim 20$ ustune bedava shipping var.

@buket - evet benimde en favori ojelerimden bir tanesi. bakalim yavas yavas ogrenecegim. bugun bir ton bos tirnaga yaptim sildim yaptim sildim. pratik kazaniyorum :)

Merhaba Handecim, bu oje postlarına bayılıyorum bende tam bir ojeciyim =D ve burada görüp Ankarada bulamadığım bu ojelere o kadar çok içim gidiyorki... Opi markasının Dating a Royalini ve yine aynı markanın Jade is the new blackinin senden istesem karşılığında bende sana buradan ciciler yollasam olurmu yu öneriyorum....=D
kabul edersen çok mutlu olurum bende sana buradan muhteşem renkte başka ojeler yollarım...

nineoceans.blogspot.com

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More