9 Mart 2010

Chanel Rouge Coco

Chanel subat ayinin sonunda Rouge Coco ismi ile bu yeni seriyi cikardi. Daha dogrusu Hydrabase rujlarinin yerini artik Cocolar aldi diyebiliririz. Asagida benim aldigim uc adet rujun swatchlarini bulabilirsiniz. Kremsi yapilari ve renk vermeleri ile ben bu rujlari cok sevdim.



Ilk rengimiz 22 numara Paris. Kendisi oldukca bordo durmasina ragmen dudagimda hafif mercanimsi bir kirmizilik birakti ve cart bir kirmizi olmadi.

Ikinci rengimiz ise en sagdaki acik kirmizi. Resimde rengi birebir cikmadi. Flasla cekince de parliyor ama biraz daha pembe alt tonlari olan bir renk. Ve ben buradayim diyor.

En sonuncu renk ise acik pembe. Bunlari aldigimdan beri en sik kullandigim bu oldu. Azicik anneanne rengi gibi dursada uzerine glosslar ile kullanildiginda cok hos duruyor.

7 yorum:

Paris ve Cambon çok güzelmiş, çok yakışmış :) Ben Mademoiselle rengini beğenmiştim, muhtemelen sadece onu alırım (hala düşünme aşamasındayım, 30 dolarcık olduğu için :P )

Benimde ilk niyetim mademoiselle di. Reklamlarindaki kiz onu suruyor zaten. Ama denedim ve bende hic iyi durmadi. Bende dedim zaten 30$ onu almiyayim kalsin. Kirmizilar basarili ama. Bugun surup okula bile gittim :)

Evet Vanessa Paradis'te çok güzel duruyo rengi. Bana da herkese yakışacak bir ton gibi gelmişti ama denemek lazım demek ki. Kırmızılar gerçekten çok güzel görünüyor ama :)

paris oscar töreninde sandra bullock'ta kullanılmış ama kırmızı halıda nedense fuşya gibi duruyordu... ödülü alırken sahnede ise çok güzel bir soğuk tonlu kırmızı gibi. orada bayıldım ama kırmızı halıda beğenmedim. sanırım böyle ara renkler çok farkedebiliyor farklı ışıklandırmalarda.

ah bir süredir paris ve cambon'un düzgün swatch'larını arayıp duruyordum.

süper oldu rastladığım, meğsi boku diyorum size en fransız aksanımla :)

@marjo - tesekkurler.

@deniz - ben sandrada iki halini de cok begendim.

@sothyz - en fransiz aksaniyla de rien diye cevap veririm bende sana :)

paris'i aldım. muh-te-şem!
her gençkızın rüyası :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More