25 Mart 2010

MAC- Studio Fix Fluid Foundation- Review


Selamlar tekrardan
2009 favorilerimden Studio Fix Fluid Foundation ın rötarlı review u ile karşınızdayım. Her zaman söylüyorum ve yine söylicem. Bu review benim kişisel düşüncelerimden oluşuyor.
Şimdi efendim ben bu fondöteni çok sevdim ne yalan söylim. Eksi yanları yok mu? Var tabi... Ama artıları daha fazla gibime geliyor.
Ben bu arkadaşı 2009 Temmuz da almıştım ve bitti bitecek... Pompada kalanları kullanıyorum :). Ara ara makyaj yapmadığım dönemler hariç her gün kullandım neredeyse bu fondöteni. Yani ortalama 7-8 ay kadar gidiyor.
Şimdi üstteki resimde görebileceğiniz gibi fondöten i aldığınızda bu kapakla alıyorsunuz. Fakat kapaklı haliyle kullanımı oldukça zor. Döküldümü, dökülmedimi, eyvah çok döküldü falan derken adamı hasta ediyor. Fakat bu fondötene uygun bir pompa satıyorlar ayrıca Mac te. Yani bu fondöteni alacaksanız eğer o pompayı da istemeyi ihmal etmeyin.
Gelelim fondötenimizin yapısına. Sıvı bir fondöten bu. Uygulaması ve yüze yedirilmesi oldukça kolay. Ben bu fondöteni MAC 187 numaralı fırça ile kullandım. Yapısı biraz yoğun. Yani öyle kalıp gibi değil ama yüzünüzde fondöten olduğunu hissediyorsunuz. Benim önerim: bu fondöteni kullanıyorsanız eğer pudra olarak hafif yapılı bir ürün tercih etmeniz.
Bu fondötenin en sevdiğim yanı kapatıcılığı. Allahım o nasıl kapatmaktır. Concealer mı? Oda ne? moduna giriyorsunuz kullanırken. Benim yüzüm şu an oldukça kötü durumda. Sinir ve stres yüzümden belli olur yani. Ama bu fondöteni kullanırken sivilcelerimi kapatma ihtiyacı duymuyorum. Bu konuda da oldukça başarılı.
Şimdi gelelim kötü yanına. Ya bu fondöten azda olsa biraz kekimsi bir görüntü veriyor. 10 kere sordum MAC tekilere. Her seferinde şaşırıyorlar falan... Bilemedim yani. Fondöten rutinimde doğru. Nemlendirici+primer+fondöten+pudra+fix plus... Neyse... Uzaktan bakınca falan sorun yok ama aynayı burnunuzun dibine soktuğunuz zaman görünüyor. Benim özellikle 2 kaşımın arasında oluyor bu sorun. Yani sorun bende mi fondötende mi bilemedim. Aranızda kullananlar varsa kendi deneyimlerini paylaşsınlar lütfen.
Şimdi başka fondötenler denemeye başlicam o zaman anlarız sanırım sorun kimde :D
Bir fondöten için oldukça uzun bir yazı oldu ama idare edin artık :).

Öpüldünüz...
hnd

14 yorum:

en kısa zamanda benımde alacagım bir ürün kendisi çok övülüyor...Deniycem en kısa zamanda :)Ama Rengi sanki 1 ton daha açık olsa daha mı iyi olurmuş? ışıktan mı koyu göründü gözüme bilemıyorum...

bu yavruyu ben de aldım ve acilen pompasını da almam lazım. dediğin gibi dökerek zor oluyore...

bende kekimsi görünüm olmadı ama. kupkuru bi cildim olduğundan içindeki yağı lıkır lıkır içmiş bile olabilir ondandır belki :P *hugs*

@Mrpincesss: ışıktan canım :) tam benim ten rengime uygun bu. zaten renginden ziyade yapısını gösterme amaçlı çekilmiş bir foto o :p

@Hesionka: tamam anlaşıldı sorun bende. benim t bölgem yağlı olmasına rağmen o bölgede kekimsi görüntü garip. defolu olduğum bir konu daha... :)

mac in studio fix oudrasi hakkinda ne dusunuyorsun hande ?

@Betul: studio fix powder foundation ın yapısı daha yoğun. zaten adındanda belli olduğu üzere hem fondöten hem pudra. ben onu sabah 8.30 da dersim olan günlerde üzerine fix+ uygulayarak kullanıyorum. 5 dk daha uyiiim nooolur diyen bi insan olduğum için kurtarıcım o benim :) ama fondöten üstüne tavsiye etmem. fazla gelir..

bende bu fondoteni kullanıyorum. Pompasınıda almıştım. Ama bitti bitecek :) pompayı yalama evresindeyim:) bende genel olarak memnunum uzaktan şahane bir cilt ama yakından aynaya baktığımda sinir oluyorum:) Benimde seninle aynı bölgede böle bi acayip duruyo :) İşte kaş arası, burun kenarı ve çenem de. T bölgesi problemoo :)

en sonunda derdimi anlayan birini buldum.Aynı fondöteni kullanıyorum, benim burnumun üstünde oluyor bu görüntü, ki cildim normal ama T bölgem daha yağlı. MAC'lerde her sorduğumda cildinizi iyi nemlendirmiyorsunuzdur diyorlar , alakası yok..nedir bu anlamadım???

ben de merak ediyorum bu ürünü,fakat izmirde mac yok,ist dan sipariş etsem tenime uygun rengi nasıl istiycem,bir de denemeden fondöten alınır mı sizce?

@sevalsahin, @nilgün: hah oley tek sorunlu ben değilmişim :) o zaman kızlar güçlerimizi birleştirmeyi öneriyorum. mükemmel fondöten i bulan diğerlerine haber versin :p

@basak: ben denemeden fondöten almamayı tercih ediyorum. elimde mac ten 2 fondöten var daha çılmamış. fondöten numaramı yanlış hatırlayıp bi koyu renkten aldım ikisinide. fişinide kaybettim :( denemeye korkuyorum açıkçası. benim sana önerebileceğim şey makyaj bloglarında senin ten rengine uygun birini bulup alacaksan eğer onun numarasını alman. yani illaki mac istiyorsan. ama bence deneyebileceğin markaları tercih et.

evvet kızlarrr :)Ben aynı zamanda Clinique even betterı da kullanıyorum.Ondada hafif oluyor. ama mac kadar değil. bana bugün elizabeth ardenin fond. geldi. Deneyeyim bakayım eğer güzelse hemen haber uçuruyorumm:)

bende de var bu fondötenden yağlı bir görüntü oluşmuyor ancak sanki cildimi tüm gözeneklerimi kapatıyormuşcasına hissediyorum.. fondöten konusunda hepinize the body shop'u kesinlikle öneririm..

canım kullandıgın primer özel olarak yağlı ciltlere göre bir ürün mü (cilt tpine göre primer var mıdır bilmiyorum gerçi de nese)primer-dan kaynaklanabilir..
yağsız bir nemlendirici+fondöten ypmayı dene o zmn düzeleblir...

@sevalsahin, @Beyaz Büyü: tavsiyelerinizi dikkate alıcam ^^

@Anonymous: 3 farklı primer kullandım hepsinde aynı şey oluyor. primer la alakalı değil. nemlendiricimde su bazlı. onunla da alakası yok. sponge la uygulasam belki daha farklı olabilirdi. neyse geçti, gitti, şişe bitti ^^.

Merhaba benimde özellikle çene bölgemde sürdükten bir süre sonra bu görüntü oluşuyor.cildim yağlı olmasına rağmen herşeyi uygun yapıyorum fırçayla sürüyorum ama yok yine aynı. siz çözüm bulabildinizmi acaba? ben çok memnunum bu fondötenden yıllardır neler neler kullanmadım ama şimdi de bu sorun çıktı. yardım edin lütfen :(

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More