23 Mart 2010

Golden Rose Oje- #54


Selamlar
Baştan söylüyorum birazcıcık kenarlara taşırdım bu ojeyi. Bir dahakine daha dikkatli olucam söz!! ^^
Şahsen bu ojenin rengini çok seviyorum. Mora zaafım var zaten. :)
Bu tarz ojeleri kısa tırnağa daha çok yakıştırıyorum ben. Hatta geçen gün manikürcüye komple kısalt dememe rağmen 3. kesişinde istediğim uzunluğa getirebildi. :D Bir de diyoki neden kıyıyosun tırnaklarına. E haftaya uzayacak çünkü yine :p
Neyse ojeye geri dönelim. Ben ojelerimi bol kepçe sürerim biraz. Hani hep diyorum ya ellerim çok titriyor diye. İşte o yüzden pek ince işe girmiyorum. Bol kepçe sürmeme rağmen 3. katta bu renge ulaşabildim. Pigmentasyonu daha iyi olabilirmiş...
hnd

2 yorum:

Mor'a da bayılırım. Çokta güzel durmuş

bende çok seviyorum mor u... hem kıyafetlerde hem makyajda :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More