17 Mart 2010

Armani Eyes to Kill Mascara


Ben bunu yazmakta neden bu kadar geciktim inanin hic bilmiyorum. Bir tanesini bitirdim. Ayrica diger renklerine de sahibim. Ve bundan daha iyi bir mascara dusunemiyorum.  Allure Best of Beauty odulu de almis ayni zamanda. Kirpikleri kiviriyor dolgunlastiriyor ve bence uzun da gosteriyor. Dior falan hikaye bunun yaninda. Fiyati azcik tuzlu 30$. Bir mascara icin oldukca fazla ama her kurusa ya da her cent'e degiyor. Ben size ne desem bos. Resimlere bakin bana hak vereceksiniz.
Buyrun bu da websitesinin linki: http://www.giorgioarmanibeauty-usa.com/_us/_en/makeup/eye/mascara/eyes-to-kill.htm

Ben plastik fircalardan cok hazzetmiyorum. Bu oyle degil. Normal killi firca iste :)

Sabah yeni uyanmis Hande gozu. Kirpiklerin durumu bu. Kirpik kivirici vs. yok

Eyes to Kill uygulanmis hali. Cok duzgun surmus degilim. Daha dogrusu bulasanlari temizlemeye vaktim yoktu. Malum sabah ise gec kaliyorum derdi :)

Bu resme bakinca bir an dedim benim kirpiklerim bayagi acik renkmis yahu :) Sol gozumde mascara var anlayacaginiz. Nasil kivirip dolgun gosterdigine bakarmisiniz? Sa-ha-ne.
Cok kirpikli duruyorum :)

9 yorum:

şahane! kirpiklerinin maşallahı var hande, rimelsiz de bayağı uzunmuş, rimelle takma kirpik takmışsın gibi durmuş, bayıldım :)

sen bole ballandıra ballandıra anlatıyon ,foto çekiyon biz şimdi nerden bulcaz bu ürünü ( konum: çemkiren yorumcu) .kirpiklerinin maşallahı var zaten .fiyat konusuna gelince loreal rimele bile 42 tl fiyat veriyolar burda.30 usd bu rimel için çok değil gibi geldi bana.

ne zamandır kirpiğime uygun mascara arıyordum..sanırım sayende aradığım mascarayı buldum..en kısa zamanda deneyeceğim...

ama kirpiklerin maşallahı var yani...denemediğim bir Armani mascara var ne yapıp edip almalı :)

Maşallah! kirpiklerine nazar deycek resmin köşesine nazar boncuğu falan iliştirseydin bari canım:):)

Mrb, kirpikler zaten çok güzel. Rimel de ayrıca harika durmuş.Bişey rica edeceğim. Mümkünse YSL Singulier ile bunu kıyaslayabilir misin?Ben onu kullanıyorum. O da çok güzel kıvırıyor, dolgunlaştırıyor ve uzatıyor. İlk inanamamıştım ama gerçekten çok hoş. İkisi arasındaki farkları merak ettim. Şimdiden teşekkürler.

@marjo - evet takma kirpik etkisi yaratiyor. cok basarili.

@ayse - turkiyede ne yazikki hersey pahali loreal rimeller burada 8-9 dolar. kimbilir bu armaniyi kaca satar serefsizler. bak kizdim simdi

@dwarfwaves - gozum kapali tavsiye ederim. cok memnunum

@nilgun - tesekkur ederim. evde neredeyse 20 tane daha mascara var hic birini kullanmiyorum artik

@nah a perfect day - hihi belki de :)

@skyf - bende ysl singulier yok ama senin icin gidip bir yerlerde dener fotosunu cekerim :)

kirpiklerin zaten güzel rimelle daha güzel olmuş...eğer kullandıysan bu rimelin diorshow ve lancome hypnose drama dan daha fazla hacim verdiğini söyleyebilirmisin(paraya kıyıp alacağım öyleyse eğer).... pahalı bu rimel ve yurtdışı ucuz alışveriş yaptığımız pek çok sitede yok...uzun zaman deneyemeyeceğim sanırım...

Merhaba,
Bu ürünü Laura Mercier Mascara ile karşılaştırabilir misin? Tsk.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More