8 Mart 2010

NARS- Orgasm Allık


Selamlar
NARS ın en ünlü allığı Orgasm ı duymayanınız kalmışmıdır bilmiyorum ama ben yinede söz etmek istedim biraz kendisinden. Allık genel olarak şeftali ama pembe bir alt tonu var. Aşağıdaki swatch larda da göreceğiniz gibi 2 farklı ışıkta 2 farklı allık gibi duruyor.

Bu resmi beyaz spot ışığın altında çektim. Burda daha pembe duruyor.

Bu resmi ise normal oda ışığında çektim. Burda daha şeftali rengi çıktı :)
Bu allığın en sevdiğim yanı yüzünüze çok güzel ve çok doğal bir parıltı veriyor olması. Ayrıca ikinci swatch tada görülebildiği gibi içinde minik minik simler var ama öyle çok aşırı değil. Ben öyle fazla parıltı hastası değilimdir ama simlerin az olması günlük kullanım içinde uygun kılıyo bu allığı.
NARS tan sadece 1 şey seçmeniz gerekirse bu allığı öneririm.
Öpüyorum hepinizii
hnd

4 yorum:

Çok güzel rengi var Nars Orgasm'ın, güle güle kullan canım. Fiyatı neydi bunun?

Jade Sephora da 62 TL den satılıyor. Yurtdışından almak istersen 24-26$ civarı :)

hehe sağol Narcissus ^^

Teşekkürler Narcissus, hemen bakıyorum:)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More