28 Mart 2010

Lorac Cheek Stamps

DSC07877

Gecenlerde (gecenlerde dedigim bir iki ay olacak) Hautelook'da bunlar indirime girdi. Tanesi 4$ dan her rengini kaptim. Bu kadar ucuz olmalarina ragmen o kadar memnunum ki anlatamam. Aslinda benim memnuniyetimin kaynagi Stamplerden kaynaklaniyor sanirim. Kullanmasi o kadar basit ve pratik ki, acelem oldugunda hemn pirt pirt iki damga fircayla yedir aynen hazirsin. 

DSC07881
Pink Paradise adli bu renk seker pembe. Sevdim ama guzel.

DSC07882
Hibiscus. Iclerinde en cok kullandigim bu oldu.

DSC07883
Coral. Boyle koyu durduguna bakmayin cidden coral duruyor.

DSC07884
Island Spice. Enteresan bir sekilde bu renk de yuzumde hos duruyor. Ben kirli olacagini dusunmustum hic oyle durmadi.

DSC07885
Golden Glow. Eh iste bir renk.

DSC07886
Burda da deli gibi hepsini birden koluma damgalamaya calistim. Renklerin ilk damgalanmis halleri bunlar. Firca ile dagitmadim. 

Dedigim gibi bunlari uygularken guluyorum. Yanaklarimin elmalarina pist diye basiyorum. O noktada aynen palyaco gibi gozukeceksiniz. No panick. Daha sonra sik killi bir allik fircasi ile dagitiyorum. Tadaaam o kadar kisa sure icinde cok basarili bir uygulama.

10 yorum:

ben de body shoptan aldım bu stamp allıklardan çok eğlenceli gerçekten:) ama hiç kalıcı değil maalesef:( altına ne sürmemi önerirsin? son fotoda görünen maybeline köpük allıklar kalıcı mı? bi de onları deniyeyim

Sevimli görünüyorlar:)

lorac çok merak ettiğim bi marka.özellikle paletleri abayda denk gelirse almak istiyorum.bu allıklarda çok güzelmiş.

evett köpük allıklar nasıl cidden ? hiç denemedim

çok sevimliymiş, umarım buluruz e-bay'da :)

@prima donna - bende aldim body shop stamplerden hic kalicilik sorunu yasamadim. Altina normal nemlendirici - baz -fondoten - pudra rutinini uygulayabilirsin. Alligini surdukten sonra ise mac fix+ denemeni oneririm. kaliciligini artirabilir. kopuk alliklar icinse bu hafta ici yayinlamayi dusunuyorum. Beklemede kal :)

@asli - tesekkur ederim

@aysse- bende baska herhangi bir urunu yok. Ama bunlardan memnun kaldigima gore paletlere de neden olmasin diyorum

@eli - kopuk alliklar bu hafta ici sizinle olacaklar.

@nilgun - insallah bulursun canim :) ama bulamazsan body shoptaki damga alliklar da gayet hoslar.

muhteşem kullanışlı bir ürüne benziyo

renkler çok güzelmiş ama benim yağlı cildimde kalıcılığı nasıl olur bir denemek gerek...

güle güle kullan. ben en cok golden glow ve coral'ı begendim.

Türkiye'de satılıyor mu?

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More