10 Mart 2010

MAC Rhapsody in Two Mineral Allik

MAC Too Fabulous koleksiyonunda 6 adet mineral allik, dudak kalemleri ve creamsheen glasslar var. Ancak dudak kalemleriyle isim olmaz creamsheen glasslarda limited degil diyerek o bolumu eledim. Mineral allik bana cok isiltili geliyor. Duyuyorum "Sana mi cok isiltili geliyor dedginizi" Eheuh valla sevmiyorum pek. Neyse efendim ben aldim bunu Rhapsody in Two ismi. Allik olarak acik bir renk oldugunu dusunuyorum ama highlighter olarak bayildim hatta tekrar soyluyorum ba-yil-dim. Asagida farkli isik durumlari ile cektigim resimlerden renginin nasil birsey oldugunu anlayabilirsiniz.

Beyaz isik altinda


Flash ile

Sari isik.

3 yorum:

Çok tatlı görünüyor renkleri canım güle güle kullan!;) bu tam benlikmiş bayılırım ışıltılı ve simli şeylere :)

Güle güle kullan canım, bence çok güzel, o kadar da ışıltılı değil ya.. Mineralize blushları sevdiğim için bana aşırı gelmiyor daha doğrusu :P

@myprincess - o zaman diger renklerine de bakmalisin. hosuna gidebilir.

@marjo - ask meselesi bu tabii :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More