12 Mart 2010

Sigma Premium Kit

Bu geceee uzun olacak besbelli biliyoruuuum diyerekten Hulya Avsar'a bir selam gonderdikten sonra sizleri bu postun uzun bir post olacagi konusunda uyariyorum (30+pics). 
Meshur Sigma Makeup'in yeni fircalarinin oldugu Premium Kit'den bahsedecegiz bugun. Soylemeden gecemeycegim serefsizler yeni cikardiklari fircalari tek bir kite koyup mecburen hepsini almak zorunda biraktilar. Neyse fazla firca goz cikarmaz deyip devam ediyoruz. 
Asagida okuyacaginiz Premium Kit 15 adet firca icermektedir. Bunlarin 7si yuz icin 8i ise goz icindir. Valla kendimi vapurda, trende kalem satan amcalar gibi hissettim :) Elimde MAC versiyonalari olan fircalari da karsilastirmaya calistim. Fiyati 149$ olup bir de ustune shipping ucreti odeyerek sahip olabilirsiniz. llk bakista pahali gibi dursa da ufak bir hesapla 150/ 15=10 yani firca basina ortalama 10$ gibi bir rakam oluyor ki bence fircalarin kalitesi goz onunde bulundurulursa gayet uygun. Sahsen MAC ve Sigma arasinda bir fark goremiyorum.
Simdiden keyifli okumalar.

Boyle bir kesenin icinde geliyor fircalar.


Brush roll ya da firca cantasi diyebiliriz sanirim.

Fircalari bu sekilde sekilleri bozulmadan saklayabilirsiniz.

Ve fircalar :) Set icerisinde 15 adet firca var.

Ilk fircamiz SS134. Large Powder Brush olarak geciyor. Pudra vs. uygulamak icin kullanilabilir.

SS138. Buyuk sivri uclu firca. Allik, highlighter, contour icin kullanilabilir.

SS131. Bu fircayi yogun pigmentli alliklari, mineral ve krem urunleri uygulamakta kullanabilirsiniz. Genis killari dogal bir gorunum sagliyor.

SS129. Orta boyda allik fircasi.

SS165. Sivri uclu highlight fircasi. Ben contour icin de kullaniyorum. MAC165 e kiyasla daha dar duruyor. Ama bu benim MACi bir suredir kullaniyor olmamla alakali olabilir.

SS192. Buyuk concelear fircasi. Genis alanlara krem urunleri uygulamakta kullanilabilir. Misal krem ya da likit alliklar.

SS227. MAC 227 benim en favori kas alti fircam. Sigma MACe kiyasla daha yuvarlak duruyor. Ayni zamanda contour, yanaklari aydinlatmak, far surmek vs. icin de kullanilabilir.

SS217. Blending fircasi. Far bazi surerken ve cizgileri yok etmede kullanilabilir.  MAC ile arasinda bir fark goremedim.

SS222. Uzun blending fircasi. Bu fircayi creasede golgeli etki yaratmak icin kullaniyoruz. Sigma MACe kiyasla az daha kisa killara sahip gibi geldi.

SS195. Concealer fircasi. Sentetik killi. Kapatici ya da diger krem yapidaki urunleri surmekte kullanilabilir.

SS226. Sivri uclu karistirma fircasi. Bunu ise creasede belirginlestirmek istedigimiz renkler icin kullaniyoruz. Kucuk uygulamalar icin ideal.

SS212. Duz uclu firca. Bunu gozlerinizi beliginlertirmek icin kullanabilirsiniz.

SS214. Kisa killi far fircasi. Goz altinda ve goz kapagindaki renkleri karistirmada kullanilabilir.

SS210. Eyeliner fircasi. Benim en sevdigim eyeliner fircasi tipi. Kesik uclularla cok rahat etmiyorum. Bu tarz fircalari daha cok seviyorum

SS316. Dudak fircasi. Ben hic firca kullanmiyorum dudaklarimda. Ama bir gercek var ki duzgun uygulama yapmak icin firca sart.

8 yorum:

oyy oyyy oyy çok güzeller vallabir nazar boncuğu koysaydın postun başına. güle güle kullan harikalar. Brush roll'un derisi çok güzel görünüyor.

ben makyajdan hiç anlamadığım için hepsi aynı geliyor hepsi fırça işte:) ama sen harikalar yaratırsın şimdi güle güle kullan canım

oy oyy çok güzeller işallah bi gün almak nasip olur diyorum :)
bir ara sold out olmuştu bu set şimdi tekrar gelmiş.
bu fırçalarla yapılmış bi makyaj videosu bekliyoz özledik valla. :)

Çok kıskandım seni :p Güle güle kullannnn..

@pell-in - eheh sagol. Nazar boncugunu da dusunecegim :)

@cemre - ayol sekilleri farkli bi kere :) hehe saka bir yana tesekkur ederim

@ayse - hastayim, grip oldum o sebeple video cekemiyorum. Bir burnumdan nefes almaya baslayayim tabii :)

@flame -sagol alevcim.

geçmiş olsun handecim. adamlar ne reklam yaptılar. daha piyasaya çıkmadan bi sürü mail geldi, "tahmin edin ne gelio" falan gibilerden. seti satışa sundular, tükendi, hala mail gelio. ben de almak istiorum ama elimdeki fırçalardan 2 çift çorap örülür. tek tek satsalar bikaç tanesini alırım ama set şeklinde olunca kalabalığı düşündürüo beni. senin fikrin nedir, araya ezik çürük fırçalardan serpiştirmişler mi, yoksa hepsi kaliteli mi? kıl neyim döküo mu bacım bi deyiver :)

@elif - tesekkur ederim. Arada gereksiz firca diyorsan bende 10bin tane concealer fircasi oldu o fircayi almazdim. birde dudak fircasini belki cunku hic kullanmiyorum ama kullansam daha iyi olacak. Benim fircalari tek tek almak istemem bir bolumunun elimde olmasindandir. kil dokulmesini ise inan henuz gormedim. bir sorun yok gibi

sigmanın sitesine bakıp bakıp iç geçiriyorum. çok pahalılar. ama bi kere aldın mı çok uzun zaman idare edebileceğin bir set.tek tek almak daha mantıklı ama bi çok fırçayıda tek satmıyolar. ben en çok göz için blending firçası istiyorum. daha yeni başladığım için elf ten almak istiyorum ama UK sitesinde fırça kalmamış sadece studıo serisi var ordada blending fırçası yok.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More