30 Mart 2010

Diorshow Extase Mascara

Benim anlamadigim sen koskoca Dior'sun bu rezilligi nasil piyasaya surersin. Ayni soruyu Lancome Hypnose Drama icin de soruyorum ben. Buyuk firmalarin rezil maskara uretmesine karsiyim.

Bir de bastan soylemek istiyorum ben maskara ile yorumlarimi yazarken o urunun temiz bir firca ile duzeltilebiliyor olmasini ciddiye almiyorum. Asagida gordugunuz resimdeki gibi cikmadim tabii disari ama benim kistaslarima gore bu maskara sinifta kaldi. Arzu eden varsa hediye edebilirim.

DSC06849
Aslinda Sephora'nin ilk bu maskarayii cikaracagini ogrendigimde oldukca heyecanlanmistim. Cikar cikmaz da gittim bir kosu aldim. Ama o kadar boktan cikti ki kac aydir bekliyor yazmak istemedim hic.

DSC06850
Fircasi ise cok ilginc. Boyle buklum buklum. Hafif DNA sarmal kilikli. Simdi hatirlayamiyorum ama bir marka da daha bu sekilde bir firca vardi.

DSC06846
Oncesi kirpiklerim. Kivirmadim da ayni zamanda.

DSC06856
Bu da sonrasindaki rezil goruntu. Her tarafa bulasmaya hazir bir formul. Nereye ne surdugu belli olmayan bir firca. 

Olmamis diyorum Dior. Ve seni iki yanagindan opuyorum. Baska bahara artik kuzum.

17 yorum:

Senin harika kirpiklerinde bile topaklanma yapıyorsa,alınmayacak ürünlerde birinci sıradadır,ama suç sende,alıştırdın bizi Armaninin eyes to kill ine:)bu arada cildinde hiçbir şey yok galiba bu resimlerde,gayet aydınlık ve parlak görünüyor,hep böyle kalır umarım

Bildiğin üzüldüm sabah sabah. Bu maskarayla ilgili büyük umutlarım vardı ;) Yorumladığın için çok teşekkürler.

senın kirpiklerde uzun ama herhalükarda sıklaştırmış benımkıler olsa kısacık hepten tomurcuk olurdu:)

Dior'u çok sevmeme rağmen maskara konusunda kendisiyle hiç anlaşamıyoruz. Diorshow'da bende aynı bu etkiyi yaratıyor. Ben kirpiklerim az diye böyle oluyor sanıyordum.

Rimelsiz daha iyiymiş kirpiklerin (:

hiç kullanmadim ama kirpikleriniz çok az diye dusunuyorum belki ondan olabilir... :)

ya sanki aslında kalınlaştırmaya çalışmış gibi kirpiklerini.. bilemem ki.. o kadar da kötü durmuyo sanki.. ya da senin muhteşem ( maşallah nazar deymesin :) ) kirpiklerinde kötü durmuyor handecim :)

Aslında diorun maskaralarını seviyorum ama bu galiba senin güzel kirpiklerini topaklanma yapmış, bana hediye edebilirsin benim maskaram yeni bitti:)

rimel gerçekten kötüymüş, kaldıki senin kirpiklerinde kötü duracak rimel olmaz sanırken... hypnose drama için aynı düşünmüyorum hacim vermesi fena değil bende hiç topaklanmıyor ve dökülmüyor kolay temizleniyor, diorshowdan sonra beğendim yani....

sevgili hande,
yani bu güzel gözlere ne yakışmazki inanılmaz güzel gözlerin ve kirpiklerin ama beğenmediysen tabi vardır bir bildiğin.makyaj konusunda senin sözünün üstüne söz söylenmez pek tabi. diorun maskarasını hiç kullanmadım.isteyen varsa hediye edebilirim demişsin ben talibim maskaraya:)kocaman öpüyorum

aynen katılıyorum.böyle rezil bir mascara görmedim.hem topaklanma yapıyor.hem de nemden bile etkilenip akıyor.max faxtor 2000 calorinin üstüne mascara tanımıyorum.dior' verdiğim paraya acıyorum.

ben istiyorum o maskarayıı :)
hayatzor_77@hotmail.com

Ben size katılmıyorum. Bu rimeli 2 aydır kullanıyorum ve gayette memnunum işin ilginç tarafı bundan önce Lancome Hypnose Drama'yıkullandım ve ondanda memnun kaldım.Belki senin tarzın değildir. Senin göz yapına farklı bir rimel gidiyodur. Karalama kampanyası yapmadan önce bunu bi düşünüp ilk çıkan rimelleri denemek için alıcagına kendine uygun rimelleri almaya çalış önce bi testerla ölç biç:) sonra kararını ver diyorum. saygılarımla

Sevgili sezgi

Bunlar benim dusuncelerim. Ben begenmedim sen begendiysen ne ala. Ancak sana tavsiye etmem gereken bir sey var. Asla ve asla mascara testerlarini deneme. Gozune hastalik bulastirmak istemezsin degil mi? Ayrica ben her yeni cikan mascarayi gidip aldigim icin siz bunlari okuyabiliyorsunuz.

Sevgiler
Hande

Dior Extase tüm dünyanın kabul ettiği gelmiş geçmiş en iyi maskaralardan biridir. Markaya laf atmadan evvel kaşlarını alsan iyi edersin

Merhabalar bende dior extase mascara kullaniyorum ve gayet memnunum. Ustelik benim kirpiklerim uzunluk ve yogunluk olarak sizinkilerin neredeyse iki kati ama mascara kendini oyle bir kitliyor ki makyaji temizlemeden yatsam ertesi gun bile kullanirim. Benim bu mascarayla kirpiklerim duz karsiya baktigimda bile kaslarimla birlesiyor. Ben kesinlikle tavsiye ediyorum. Verilen parayi sonuna kadar hakediyor.

ben de aldim bu maskarayi. alali yirmi gun oluyor. ha duzeldi ha duzelecek derken yok, umut yok. ben hayatimda boyle topaklanan bir rimel gormedim. o kadar aciyorum ki verdigim paraya.Hem fircasi tuhaf, oyuk kisimlar cok fazla rimel aliyor, dolayisiyla da kirpikleri yapistiriyor, hem de formul yapismaya asiri musait bir civiklikta. Para verdim diye kullaniyor, her surusumden sonra da baska fircayla tarayip yapisanlari ayirmaya calisiyorum. Uzun lafin kisasi, hic degilse minik boyunu alip denemek gerek kullanmadan once diye dusunuyorum.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More