8 Mart 2010

MAC- Too Dolly Look #2


Selamlar
Canlı renklere olan aşkım depreşti tekrardan. MAC in Hello Kitty koleksyonundan Too Dolly paletini kullanarak yaptım bu makyajı. Post un en altında kullandığım farların swatch ları ve renklerin isimlerini bulabilirsiniz.


  • Urban Decay Primer Potion ı kullandıktan sonra NYX Jumbo Pencil lardan Milk i göz kapağıma sürüp iyice yedirdim (her hangi bir beyaz bazda kullanabilirsiniz). Beyaz bazı kullanmamın nedeni mavinin daha çok ön plana çıkmasını sağlamak.
  • Sonra paletten Too Dolly isimli farı (mavi) tüm göz kapağıma ve alt kirpik diplerimin yarısına kadar iç kısımdan başlayarak sürdüm.
  • Daha sonra paletten Romping isimli farı crease ime sürerek mavi ile karıştırdım. İyice karıştırırsanız mor bir geçiş oluşacak arada. Aynı rengi alt kirpik diplerimin kalanına da sürdüm.
  • Crease imin dış kısmına Stately Black (gümüş simli çok koyu bir lacivert) sürüp o bölgeyi iyice karıştırdım ve makyajıma biraz derinlik kattım.
  • Son olarak paletteki Yogurt isimli farı highlighter olarak kullandım. Düzeltmelerimi yaptım, sert hatları yumuşattım. Gözümün içine siyah kalem çekip maskara mı sürerek makyajımı tamamladım.

Kullandığım renkler:
Mavi: Too Dolly
Lacivert: Stately Black
Nude: Yogurt
Pembe: Romping

Umarım hoşunuza gider.
Mucx mucxx
hnd

3 yorum:

bunu bi videoda görmüştüm barbie makyajında geçiyor. çok sevimli renkler seçmişsin tam yaz için ...uf benimde farlar için alışveriş zamanım geldi :/

cok guzel olmuş üstelik hayvanlar üzerinde test yapmayan firmalar bunlar
hayvanlar üzerinde test yapan firmalardan loreal meybelline ysl e. arden gibi ürün almayalım alsak da olumlu yorumlayıp onlara destek olup baskalrının da onlardan alışveriş etmesine sebeb olmayalım diyorum bu hareketi örgütlesek nasıl olur bloglar arasında sen ne dersin katılır mısın cevabını beklıyorum tatlım

@modanartist: valla görmedim o video yu yoksa referans ımı verirdim :) hem alışveriş zamanı geldi diyosun hem burun kıvırıyosun olcak işmi :D aaaa alışveriş yapasım geldi :p

@ozgur: zaten eski post larımada bakacak olursan ben hayvanlar üzerinde test yapan markaları kullanmıyorum. peta.org da kara listede olan markaları kendi çapımda protesto ediyorum zaten ama ne zamandır aklımdaydı bu konuyla ilgili bir post yazmak. başka fikirlerin varsa mail yoluyla ulaşabilirsin bana. sevgiler...

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More