19 Mart 2010

MAC Give Me Liberty of London Makyaji

  DSC07309
 MAC'in en son koleksiyonu Give Me Liberty of London urunlerini kullanarak yaptim bunu.

  • Greenstroke Paint Pot'i goz kapagima uyguladim
  • MAC Birds and Berries adli fari goz kapagima surdum
  • MAC Baugh Grey ile creasimi belirginlestirdim
  • MAC Dame's Desire'i  goz kapagimin altina ve gozumun dis V kismina yedirdim
  • MAC Give Me Liberty of London i aydinlatici olarak kas altinda ve goz pinarinda kullandim.
  • MAC Blacktrack fluidline ile eyelineri cektim
  • Kaslarimi MAC Coquette ile cizdim
  • Armani Eyes to Kill ile bitirdim
 Yuzumde ise Chanel den fondoten, Paul and Joe 'nun pudrasi var.
Allik olaraksa ayni koleksiyondaki Prim and Proper'i kullandim. Aydinlati olaraksa Shell Pearl'u surdum.
Dudaklarim ise gene ayni koleksiyondaki Ever Hip adli ruju Perennial High Style lipglass la birlikte surdum.

Kullandigim urunlerin resmini en altta bulabilirsiniz.

DSC07356

DSC07335

DSC07351
 
DSC07371
 
 DSC07343

DSC07410

11 yorum:

çok beğendiimm ok güzel olmuşsun renklerde harika :)

Çok beğendim makyajını:) kirpikler zaten süper:)

göz yerinde,dudak yerinde.ama bütünü görünce ıyykkk hiç güzel bir kız değilsin,boşa giden makyaj ürünleri,yazık parana
beyenmedim

:) komiiik gülerim ben bunaa

@chunli - sagol sekerim :)

@ayse - tesekkur ederim :)

@anonymous - bebegim yiyorsa kendi isminle yaz. ayrica beyenmedim degil begenmedim.

@hayal perest - hehe bosveer :)

bebeğim ya bak çok aptalsın tıpkı şuh ve seksi olduğunu zannettiğin fotoğrafındaki o şapşal halin gibi.kim bloglarda kendi adıyla yazıyorki.mesela chunlinin adı nüfusta chunlimi.ben yorumuma adım fatma topçu yazsam inanacakmıydın.olacakmıydı öyle.yiyorsa sen makyajsız halini koy.salak!

beğenmiyorsanız takip etmeyiverin olsun bitsin. çirkefliğe lüzum yok. insanlara sataşmak uğruna bu kadar saçmalamak neden? öncelikle hande video larında makyajsız yüzünü zaten gösteriyor. ikincisi burası ağırlıklı olarak bir makyaj blogu. makyaj blogunda durduk yere neden makyajsız yüzünü koysun. kötü eleştirilere her zaman açığız ama bu kötü eleştiri olmaktan çok yıkıcı bir eleştiri. haddinizi bilin ve insanlara sataşmayın lütfen!

Sen sakin uzme kendini tabii ki boyle yorumlar gelicek =) Zaten boyle seyler olmazsa uzul, demek ki sen okunuyosun ve sevilen bloggersin ki bu tarz bir yorumla karsilastin... Meyve veren agac taslanirmis ya iste o misal :)
Herkesin zevkleri farklidir ama onemli olan bunu uslubuyla dile getirmektir, diger turlu en buyuk kabaliktir...
Bosver hic uzme tatli canini.. Bence bi daha boyle yorumlari da yayinlama oku,gec!

@zuzu - tesekkur ederim guzel tirnakli insan. yorumun geldiginde arabadaydim ayy okuyunca bir sevindim bir sevindim. cok tesekkur ederim tekrar :)

Adsız şahıs bu ne terbiyesizlik yahu. İnsanlar komplekslerini bu şekilde belli ediyor. Ulaşamadığınız şeylerin acısını bu insanlardan çıkartmaya çalışmayın. Hayat adil değil evet ama bu kimsenin suçu değil. Biraz büyüyünce kendinden utanacaksın bence.

ahha ezik anonim kıskançlıktan gebermiş yahu. hem anadilini doğru düzgün kullanmaktan aciz, hem de kompleksini böyle dışa vuruyor... ama sadece kendini rezil ediyorsun. vah yavrum vah sana. ha benim anonimime...

bir de bu ablaların blog yazan versiyonları var ki, seda sayan'la yan yana koysan seda yanında grace kelly gibi asil kalır. o derece yani ehuahueua

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More